ponedjeljak, 10. prosinca 2018.

Dragi Sijer, hvala!

Uz tebe smo učili kako dobro iskoristiti od zore do sutona baš svaki dan.





Mnogi jednostavni ljudi čitali su tvoje knjige s čuđenjem i prepoznavanjem.


 Lijepe riječi koje su čitatelji knjiga Milana Sijerkovića izgovorili u raznim prilikama o njegovu pisanju prilikom druženja u knjižnici DHMZ-a. 


Kod njega je odmah vidljivo da mu zanimanje nije samo profesija nego i strast i ljubav i posvećenost, i upravo ga je ta njegova osobina uzdignula od ostalih koji se bave istom ili sličnom stvari, jer profesionalaca je puno, ali istaknu se oni koji profesiji udahnu drugačiji duh, oni s kojima profesija postaje istovremeno originalna i životna.


 Umberto Eco naše meteorologije.

Fantastičan pripovijedač enciklopedijskog znanja. Piše tekstove nevjerojatnom lakoćom. Zadužio je i osnažio hrvatsku meteorologiju.

Očaravajuće, elegantno, zaigrano.

Kreće se od uzvišenog stila kakvog kroničara ili ljetopisca, preko povijesnog romana, do pučkog govora, kazuje stihove  koje smo upamtili u najljepšem dobu života pa nas iznenadi bećarcem, a sve to na potki meteorologije i povezano s najsuvremenijim istraživanjima i stručnim znanjima.

Nasmijava nas i poigrava se podacima, uzorcima i formama.

Odlikuje ga iznimna lakoća apsorbcije znanstvenih informacija.

Čarobnjak je riječi, navodi nas da zastanemo i oslušnemo jer već počinje nova meteorološka priča.

Nadahnuto i puno praktičnih spoznaja.

Odlikuje ga hitroća pripovijedanja ali već na sljedećim stranicama nam ne poriče zadovoljstvo oklijevanja i opet nas zavrti u centar priče.

Njegov je svijet meteorološka bajka.

U pravom ritmu nas uvijek iznova izbacuje iz kolotečine i nalazi put do emocija a ostavlja nam znanje.

Kaže nam da je pisanje o meteorologiji dio životne radosti, ljubavi i užitka.

Prisjetimo se još Sijerkovićevih omiljenih poslovica:


Zmotan kak aprilsko vreme


Od Svetog Ilije sve su halje (cure) milije


Sveti Toma, ubij prajce doma, svoju bačvu privrtija, moju braću napojia


Božićnoj jugovini i tetkinu kolaču ne treba se veseliti


Za dažd i za smrt ne treba Boga moliti; sami će doći


Zima gizde ne gleda


Zima i gospoda ništa ne podare


Bože te sačuvaj oblačne bure i vedra juga


Čuvaj se senjske bure i brkate cure


Konjski topot, premaljetna grmljavina i ženski plač brzo prođu


Zimska južina i mladčeva obljuba ništa ne valjaju


Jugova vedrina i mladina dobrina - u dugo nisu


Dragi Sjer, pisao si meteorologiju svojim životom a sada su te dočekali morski vjetar, bonace, šijunade, kapljice kiše, pahulje i duga!

3 komentara:


  1. Belma je zena koja je mnogo uspesna,zivi skromnim zivotom ali sa svojim sposobnostima mogla bi i bolje
    Ne zeli da se oglasava niti da se siri prica o njoj
    Ali ja zelim da joj pomognem kao sto je ona meni
    Ima 60 godina, rodjena je polu mrtva ali ko zna zasto je to dobro
    Sada ima dar koji bi svako pozeleo da ima
    Svaki problem koji je neresiv ona resi .
    Nisam verovala , kao ni vi mozda dok citate ovo
    Ali samo treba da se uverite
    Imala sam tezak zivot , ali to sad nije ni bitno
    Samo zelim da kazem i da se na ovaj nacin obratim svima
    Ljudi, stvarni je uspesno
    Mozete doci do nje i licno ali evo vam kontakt preko vibera i vacapa +385976175498

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelim se zahvaliti zeni dami kraljici Renati koja mi vratila zenu porodicu i unela mi harmoniju u dom...sada i mojim kumovima radi...evo broja akom nekom treba...+385923813830 viber wcp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo je moje svjedočanstvo o dobrom radu šefa Eli Marka koji mi pomaže .... Ja sam Ann Earnis iz sjeverne Karoline, SAD. uz pomoć ovog uroka za čaroliju vratio se moj muž koji me je napustio posljednje 3 godine, i na kraju sam upoznao ovog čovjeka na blogovskoj stranici koji je jedan poslao klijenta za pomoć, objasnio sam mu sve, a on mi je rekao za čarobnjak za čaroliju o kojem je znao i dao mi je svoj WhatsApp da napišem pravopisu da bih mu rekao moje probleme. U samo 2 tjedna suprug mi se vratio. Samo želim reći hvala ovom istinitom i iskrenom čarobnjaku, gospodine sve što ste mi rekli da se dogodilo i hvala vam gospodine. Molim vas, želim reći svima koji traže bilo kakvo rješenje svog problema, da se ljubazno savjetuju s ovim čarobnjakom, on je stvaran, moćan je i što god da mi čarobnjak kaže što će se dogoditi, jer sve što mi je čarobnjak rekao je došao. proći. Možete ga ljubazno kontaktirati na: whatsapp + 2349015088017, email: markmonroy869@gmail.com

    OdgovoriIzbriši